Programma Docentendag Economie 2018

PROGRAMMA  

09.30-10.00 uur:Ontvangst
10.00-10.05 uur:Opening door Edu'Actief
10.15-11.15 uur:Plenair
Angela Weghorst: Generatie Zenz
11.15-12.00 uur:Workshopronde 1
  • Klantgericht.info (Retail)
  • Scoren.info (Commercie)
  • Doelgericht.info (Marketing, communicatie, evenementen)  
12.00-13.00 uur:Lunch
13.00-13.30 uur:Plenair
BCC - Herman Bramer (Algemeen directeur)  
13.30-14.20 uur:

Workshopronde 2

14.30-15.20 uur: 

Workshopronde 3

15.30 uurAfsluitende borrel

 

  

Details
Datum: 22 maart 2018
Prijs: € 75,00 per persoon


Sprekers

GENERATIE ZENZ: WIE ZIJN ZE?
Spreker Angela Weghorst
Hoofdspreker op de Docentendag Economie is Angela Weghorst. Jongerenspecialist en auteur van het boek Anders, neemt u mee naar de wereld van Generatie Zenz: de 5- tot 25-jarigen van nu. Door haar fascinatie voor mensen is haar passie 'het achterhalen van wat er diep in de harten van jong en oud speelt'. De zoektocht naar de essentie en de juiste vertaling hiervan is iets wat haar boeit en inspireert. Op de Docentendag Welzijn geeft ze haar inzicht op jongeren van nu: wie zijn ze en waarom zijn ze zoals ze zijn en doen wat ze doen?

BCC AAN HET WOORD
Spreker Herman Bramer (Algemeen directeur)
Dit jaar zijn we op de Docentendag Economie te gast op het hoofdkantoor van BCC. Hoe ziet BCC er 'achter de schermen' uit en hoe gaan zij te werk? Herman Bramer vertelt er alles over.

Workshops

Methodesessies Doelgericht.info, Scoren.info, Klantgericht.info
In deze ronde sluit u aan bij de methode die past bij uw richting: Doelgericht.info (Marketing, communicatie en evenementen), Scoren.info (Commercie) en Klantgericht.info (Retail). De laatste ins en outs binnen de methodes worden gedeeld.

Brug slaan tussen online en offline
Door Sophie van Beijma (directeur Marketing en e-commerce)
Eén van de thema's die nu speelt bij BCC is dé juiste brug slaan tussen online en offline. Want hoe geef je lading aan een merk via content als online video, social media en een blog? Sophie van Beijma, directeur Marketing en e-commerce) vertelt hoe BCC de content binnen een marketingkalender hangt op campagne niveau. 

De veranderende rol van de verkoper
Door Kees Vogelaar (directeur Operations)
Vroeger waren verkopers de specialist. Tegenwoordig zijn de meeste klanten heel goed geïnformeerd. Dit vraagt door de hele keten van BCC aanpassingen en het maken van (andere) keuzes. Het is namelijk cruciaal om toegevoegde waarde te verkopen. Eén van de aanpassingen is dat BCC-verkopers live chatten in de winkels met klanten die online shoppen: omnichannel in optima forma. In deze workshop gaat Kees Vogelaar, directeur Operations, in op verschillende facetten rondom die aanpassingen en keuzes. 

De supply chain en category management 
Door Henk van Hattem (director Category Management)
Inkoop, logistiek, internationale contacten, productgroepen en assortimentskeuzes. Director Category Management Henk van Hattem vertelt u over alle processen die hij dagelijks aan- en bijstuurt.